söndag 25 juli 2010

Jag blir bara mer och mer kär varje dag!

Åååååååååh vad ska jag ta mig till jag är aaaaaaaas kär verkligen. Jag sitter här som ett jävla cp och vet inte vad jag ska ta mig till. Jag skriver rad efter rad som känns bra och han skriver rad efter rad som känns BÄTTRE! Vad ska jag göra. Jag är verkligen galet kär. Att se hans fina ögon gör inte saken bättre direkt. Jag vill bara slänga armarna runt hans hals och kyssa hans läppar LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGE! Jag vill aldrig släppa taget och jag vet att jag kommer få höra: amen jag gillar bara dig som kompis. Jag veeet att jag kommer få dom orden snart och då kommer jag blir helt krossad. Men endå så kan jag inte sluta hoppas. Jag ääääälskar denhär killen så galet mycket och önskade varje dag kunde spenderas ihop med honom. Aaah jag vet inte vad jag ska ta mig till. Snälla hjälp mig nån. Ge mig en amors pil jag kan köra i rumpan på honom eller vad som heeeeeelst. Please hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar