tisdag 29 juni 2010

Hos Jimmy!

Hejsan älsklingar. Jag har inte lagt av med bloggandet. Jag orkar bara inte gå in på mammas data och fixa en massa, men nu är jag hemma hos Jimmy för jag ska sova här inatt. Så vi ska äta, kolla film och mysa massa. I morgon drar jag,linda och jimmy till göteborg och träffar DC teamet. och tigger en autograf av dom. Vi hörs senare. Just de jag ska ha kalas på torsdag hos mormor. Det kommer bli sjukt mysigt. Ni såg ju hur mycket jag önskar mig så man vet aldrig riktigt vad jag får av alla 5 hahah. Jag vet att linda och jimmy köpt nått till mig i göteborg. Spännande. Det känns typ speciellare när de är från en annan stad. För då vet man att inte så jätte många har de. Men nu ska jag vara lite social med mina älsklingar som jag älskar mest av allt i hela världen. Och farmor kan du prata med pappa om kalas han verkar inte ett skit insatt i dethär. Men du vet ju hur han är. Love u. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar