torsdag 20 maj 2010

Hejsan Hoppsa. Idag är jag såååå himla glad. När jag fick höra att varenda liten sketen 8:a haha skulle till jönköping utom just 8:a (som jag går i) blev jag så jävla förbannad. Helt rasande. Det var trakasseri, mobbing, vi behandlades orättvisst. Men då säger våran underbara mentor christine: Men dom går juh emot reglerna så då kan väl vi också göra de. Och så bestämmer vi oss för att åka till liseberg. Så idag 13.00 sitter jag och mina kära klasskamrater på ett tåg ner till göteborg(ner eller upp?) och ska då besöka sveriges stolthet liseberg. Det kommer bli hur kul som helst, jag tar självklart med kameran och tar en massa trevliga bilder. Så alla andra 8:or kan juh ha de så bra i jönköping och prata om forntiden eller va fan de nu va ni skulle göra. Hahah... medans vi åker runt runt runt i nån trevlig karusell. Jag tänker åka allt förutom: Höjdskräcken, hänggungorna och jag vägrar gå gasten. Men nu måste jag göra mig iordning. Puss&kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar