söndag 23 maj 2010


Hejsan allesammans. Nu är mammsen hemma igen. Härligt(y) har saknat henne, som vanligt. Kan erkänna att jag är mamma gris. Thihi... Jag ska avslöja en liten hemlis. Jag ska klippa mig. Inte bara klippa mig jag ska raka mig. Det ska se ut som på bilden ovan. Fast kanske kortare. Jag ska se om jag kan ha de så långt eller om det ser dumt ut. Men jag ska raka det i alla fall. Men jag hoppas det blir i veckan i alla fall. Eller nästa vecka. Jag är riktigt spänd. Jag vet att det kommer bli snyggt. För jag har juh prövat och sett hur det ser ut. Och blir jag inte nöjd kan jag bara lägga över hår från andra sidan. Jaa det kommer bli super läckert. Alla får lämna kommentarer och tycka till. Men dom som ändå inte har nått vettigt och säga behöver inte kommentera. Ni vet så väl vilka ni är. Nu ska jag och mamma kolla lite skolavslutningskläder och i morgon har jag studiedag som min älskade Jackiie fixat. Ha det så bra. Puss&Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar