söndag 25 april 2010

Ont i tungan.

God morgon!
Som ni såg på videon igår så limmade jag fast en sak på tungan, med superlim och den gick juh aldrig bort så jag skar av den. Och lite av huden hängde med. Så det sved och blödde.. Men det känns inte så farligt idag faktiskt som tur är. Men hur blond är man inte om man limmar fast nått på tungan... Man blir juh mörkrädd. Jaja, eftersom min syster festade igår... Ganska starkt kan jag tänka mig.. så sover hon nog länge idag.. Så jag kan juh lika väl skriva åt henne^^
Det var juh som sagt fest där igår hos jimmy och det bjöds på vin och goda vänner (jag citerar det hon sa) Men kvällen var nog lyckad kan jag tänka mig..
Nästa fredag är det äntligen min tur och parta:) Och då kommer även älsklingen och Catalina hänga med.. Sen blir det att sova hos oss och kolla film och bara mysa. Om jag inte är så full så jag deckar innan jag ens kommit hem. Hahah nejdå.. Ingen skada skedd. Jag kommer inte supa.
Inte Viktor och Catalina heller.. Vi ska bli nykterister. *HOST*
Men men, nu ska jag äta frukost och sen lite senare blir det att dra till mammsen.
Jag hoppas alla har haft en bra helg. I fredags var det underbart. Igår var det fan okej endå. Och idag är jag ganska glad endå:) Så denna helgen får en tumme upp (y)
Jag ska juh som sagt till mamma idag så det blir nog kanske inte så mycket datasittande.. Jag ska kolla om jag möjligtvis kan blogga från mobilen lite. Det har krånglat ganska mycket med det. Men men.. Nu ska jag inte babbla på mer. Ha det så länge så hörs vi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar