lördag 24 april 2010

Hissa

Dissa
Shopping dag i göteborg!
Bruna linser.
Kläder från bubbelroom.se
Pengar
Objektiv till systemkameran

Blackberry.
Hejsan svejsan!
Jag har kollar runt på internet lite på saker jag vill ha när jag fyller år.
Det börjar juh bli dags och tänka på det nu.
Ni får hissa och dissa.
Vad ni tycker och om ni vet typ kläder som är fina och sådär...

Dagen var juh planerad så att Catalina och viktor skulle komma hit så skulle vi fixa oss ihop och sen dra på fest hos Jimmy men så blev det juh inte eftersom jag har utegångsförbud för att jag inte skött skolan. Så nu blire filmmys istället med min underbara Catalina!:)


Men ville haft min älskling med mig. Catalina ska sova här inatt med tror jag.
Och i morgon då är det släktkalas hos mormor för linda.. Det är fan gött med skillda föräldrar blir så mycket kalas och presenter. Det gillar vi *tummen upp*
Jag ska försöka få med pappa och köpa godis för är as godissugen. Men som sagt Catalina kommer hit sen och då blir det mys med mycket film och mys:)
Men kommentera gärna vad ni tycker. Ha en bra dag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar