söndag 14 mars 2010

God morgon!:)


Jag vet att jag vart dålig med bloggandet men nu är jag tillbaka och ska försöka hålla mig uppdaterad så ofta som möjligt. Men jag vet ju tyvärr inte hur många det är som läser min blogg så det är ju lite svårt att veta vad ni vill att jag ska skriva om. Alla har fria händer nu att lämna en kommentar och säga vad ni tycker jag ska skriva om eller göra i min blogg. Så alla får kommentera vad som helst så ska jag försöka fixa detta till min blogg.

I varje fall. Igår så var det planerat att vi skulle ut och övningsköra med Linda sen skulle vi göra Tacos och kolla melodifestivalen. Dagen blev såhär: Jag färgade Lindas hår, vi körde Linda,Jimmy och Issa på fest. Vi han hem precis när melodifestivalen började så vi hann inte laga mat, men jag hade juh bara ätit frukort så jag va jätte hungrig så jag gjorde mat och lyssnade på bidragen. Och sen käkade vi och kolla melodifestivalen jag och pappsen:) mysigt. Och Anna Bergendahl vann ju, vad tycker ni om detta? Jag hade ju hoppats på Salem Al Fakir eller Eric Saade. Men men. Anna va en värdig vinnare:) Tänkte ni på vad konstigt det blev Pernilla och Jessica gick juh vidare till andra chansen och nu hamna dom längst ner på listan. Sveriges befolkning är allt knäppa:) haha. Idag så händer inte så mycket vad jag vet. Har inte hunnit snacka med familjen men jag ska se vad vi ska hitta på idag:) det blir kanske att övningsköra idag istället.. Eeh jag vet inte. Men jag och pappa ska i alla fall på 11-fika hos mormor Britta:) Linda och Jimmy kom hem 2 i natt sa pappa. Så det var nog en ganska rolig kväll:) Nu ska jag sluta skriva.. Hoppas alla får en super dag och att alla haft en mysig helg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar