tisdag 16 mars 2010

Fick bli en bild från turen i sth för ett tag sen!:)

Jag har vart i skolan idag och de hände väl inget vidare speciellt.

När jag kom hem satte jag mig vid datorn och sen kom pappa hem och nu kollar vi tv och jag sitter här och bloggar!:) Jag har tyvärr inte så mycket och skriva om nu för tiden och ingen har juh kommenterat om vad jag ska skriva om så jag vet inte vad jag ska göra. Min syster gör ju dagens sminkning och sånt men vad ska jag göra då..:/ Haha jag har inget liv:P thihi!:)

Mamma kommer och hämtar min 6-halv 7 och då ska vi åka och handla och så ska vi ha mys ikväll hon och jag:) Jag ska gosa med mina bebisar:) Har saknat dom så enormt. Tycker ni om min blogg eller ska jag lägga ner den? det är ni som bestämmer vet ni:P Nu ska jag kila så alla får ha det så bra:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar