lördag 27 mars 2010

Dålig skärpa och gammal bild men men.. Jag har inte laddat kamran och har inte heller orkat ta nya bilder det senaste så det får bli en gammal just nu.

Jag har vart iväg på tonår där det var (som jag kallar det) gloryfest. En massa sång och prat. Riktigt trevligt. Jag gick med Matilda. Sen efter fick hon språng i benen så sa inte hejdå till en enda. Vi sprang ner till bussen och sen gick jag hem. Och nu sitter jag här. Hann inte träffa R någonting, eller jo jag sa hej. Inget mer :( Men nästa helg ska jag dit igen både på fredag och lördag så alla får hare så bra. Jag ska nog ta en macka har inte ätit nått idag på kvällen. Så jag hoppas alla haft en underbar lördag för det har jag haft. Tack Matilda för denhär kvällen.
Jag älskar dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar