torsdag 25 februari 2010


Hej Hopp!

Amanda har landat...
Jag är äntligen tillbaka.. inte helt återställd, det finns mycket skit som ska redas ut. Men jag får ta ett steg i taget. Jag har otroligt ont i nacken och svanskotan:(

Vad har alla ställt till med idag då?
Jag önskade verkligen livet kunde gå fort dom stunderna man vill.
Om man vill att 3 timmar ska gå på ... 3 sekunder så borde det göra det liksom.
Jag har den bästa familjen i världen.
Min syster är typ värsta make-up artisten så om jag vill bli sminkad så blir jag de gratis i gengäld med att jag klipper henne eller stylar håret.
Det är ju perfekt. Mer pengar över till shopping. På tal om shopping jag har shoppat:D det trodde ni aldrig va. hahha. En Hoddie och en t-shirt. sweet ofc!
Vad annars liksom. Så nu är jimmy avundsjuk för det va en sån han ville ha. Men sötnosen kan la få låna den nån gång om han är riktigt snäll.
Jag har somsagt legat bakom flötet ett tag men är nu påväg upp till ytan igen.
Veckan har vart ganska död om man säger så.. har inte gjort många framsteg..
Orkar verkligen inte det nu.
Jag vill bara tacka min syster som har vart helt UNDERBAR nu denna veckan. Visste inte att hon ens hade en sån sida. haha jo men hon använder den inte så ofta. Jag har pratat med henne och hon har stöttat mig och funnits där för mig hela tiden.
Hon ska nog övningsköra i helgen men får väl de om man kan hänga med utan och bryta nacken.. det ska säkert gå bra. Nu ska jag kolla alvin och gänget 2 heeeelt ensam..
snyft :(
Imorgon ska jag plugga.. ush jag fattar ju fan inte vad jag ska göra.. Jag ska va en berömd person... Vad ska jag ha gjort.. asså jag ska va berömd och ha gjort nått, typ uppfinnare, upptäcksresare, politiker m.m jag vill ju va en shoppdiva! hahah fast då gör man ju inte så mycket bra för omvärlden..
Nu ska jag sluta babla på. Läs nu min blogg så ofta ni kan.. Ska be syrran ta över ibland när jag inte kan om hon endå skriver på sin kan hon väl skriva några rader på min också det skulle ju va himla shysst asså...

Hoppas alla mandis raringar har det bra...:)
iloveu DENNIS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar