söndag 28 februari 2010

God natt!

Får bli en bild på mammas finaste älskling!:)


Farmor åkte hem för några timmar sen och nu har alla lagt sig förutom jag som vanligt.

Men även jag ska sova skulle bara göra ett sista inlägg!

Ush redan söndag i morgon, sen är det måndag och då ska jag kämpa mig till skolan, good luck to me. Jag ska snacka med mamma i morgon för det kommer aldrig gå. Jag känner det nu hellre dör jag. Men jag ska snacka med mamma och se om vi kan lösa dethär. Jag hade iaf tänkt gå dit och prova. Men vissa dagar är det ju fullkomligt meningslöst då går det ju verkligen inte. Men jag hoppas på det bästa iaf. Men man verkar ju inte speciellt välkommen tillbaka. På vissa människor är det ju precis som jag kan gå och hänga mig typ. Jag ska iaf ta dethär saaaakta framåt. Om jag bara chillar och sen poff kl 8 på måndag bestämmer mig för skolan kommer det aldrig gå. Så imorn så blir det till att prata med mamma om dethär.

Nu ska jag sova iaf. Ha det bäst för er som kan! puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar