lördag 27 februari 2010

Fruktansvärt underhållande fakta!

Efter lite efterforskning så har jag fått fram fakta om Stieg Larsson!

Det är mycket spännande fakta och jag önska jag hade fått fram mer, men detta var allt jag fick fram. Jag tycker alla ska ta till sig orden och göra någonting. Det har väl aldrig vart fel och hjälpa folk. Så kom igen stödj expo!



Han som gjort alla filmer män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden, luftslottet som sprängdes. Han har jobbat på en tidning som hette expo som va en politisk tidning, och det skrivdes mycket om honom, så han hade skyddad identitet så hans sambo och han kunde ju aldrig gifta sig eftersom han hade skyddad identitet. Så nu när han dog så fick hans bror och pappa ärva allt från böckerna och filmerna. Den här tidningen handlar om rasism,antism,islamofobiska och homofobiska hatpropoganda. Jag tycker själv att den här sidan är högst farsinerande. Jag tycker alla borde stötta expo´s hemsida. Jag är verkligen inne i det här. Så alla borde verkligen kolla detta. Och stöd expo. Så gå in på deras hemsida och stöd det här. Alla kan hjälpa till. Tänk er ett liv utan krig, Jag tycker det är dåligt att man är emot så mycket här i världen. Så stöd expo som jag. http://expo.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar