lördag 3 mars 2012

Bilder ur min iphone!

Snygga kallsipper min pöjk har va ;) haha tänder rätt hårt på honom 
 Nä men om man skulle försöka sig på en operation ;)




 Ajaj kapten!




Vi börjar inte ens med ett hej för är lite små förbannad. Jag har fått "klagomål" på att jag prutar med läpparna på ALLA bilder. Och aa det kanske jag gör. Men alla gör någonting på bilder som dom är bekväma med. Och jag prutar med läpparna. That´s it och bara för någon brud skriver det 27 gånger om dagen liksom så kommer inte jag sluta med det. Det är min grej och jag plutar hur mycket jag vill. 
Men nurå. Igår då så satt jag och väntade på "O" hela kvällen. Och han kom vid halv 10 och då var det big brother efter de och sen slocknade vi rätt gött båda två. Så har vi legat och gosat i sängen hela dagen typ. Han drog in till stan runt 3 tiden och sen tog jag lite familjetid och kollar nu melodifestivalen med min fina familj. Bilderna här ovan är tagna tidigare idag men har inte haft tid och lägga upp dom för ens nu. Jag hoppas min gospojk kommer till mig i morgon och pussar lite på mig. Jag är så glad att jag fått min prins. Han är världens mysigaste. Men nu har jag inget och säga. Ha en bra kväll för det ska jag. Puss!